Ik ga op reis en ik neem mee…

Aangezien we met een iets ouder vervoersmiddel op weg gaan, moet een mens natuurlijk wel voorbereid zijn op een klein mankementje links of rechts.
Niet dat we daar schrik moeten voor hebben, maar beter om niks aan het toeval over te laten.

Dus heb ik wat gereedschap en reserveonderdelen klaar gezet om mee te nemen.
20180826_153450
Naast het reguliere gereedschap zoals sleutels en tangen, ook ijzerdraad en duck-tape.
Ook een sleepkabel en startkabels en testlamp.
Verder wat reserveonderdelen:
* bougies
* bougiekabels
* verdelerkap
* rotor
* bobine
* condensator
* contactpunten
* zekeringen
* benzinedarm
* vacuumdarm
* V-riem
* klepveren (jaja, ik heb ooit eens een gebroken klepveer gehad)

Om eventueel ongekende defecten de baas te kunnen, neem ik ook de Haynes Automotive Repair Manuel mee. Deze bevat alle nodige informatie die een mens nodig heeft.
20180826_183707

Ook heb ik wat bouten en moeren van verschillende maten mee.
20180826_160923

Alles zit ondertussen in werkkoffers en heeft al een plaatsje gevonden in de kever.
Alles past netjes in de kattenbak.
20180826_165242

Jaja, je ziet linksonderaan op de foto hierboven, een CD-lader.
We kunnen  12 CD’s meenemen om gedurende de rit allerhande retro-liedjes door de boxen te laten boomen.
En natuurlijk gaan we uit volle borst meezingen ….

4 gedachten over “Ik ga op reis en ik neem mee…

  1. Pa Ninove , vergeet het WC papier niet je weet maar nooit dat de nood het hoogst is en een handvol gras is niet zo comfortabel . Geniet er van !!!!!

    Like

Plaats een reactie